Monthly Makers – Kontraster

Jag hinner inte fotografera så mycket som jag skulle vilja. Det blir mest på barnen och då och då lägger jag upp något i mitt instagram flöde.

Sen länge har jag följt Monthly Makers, Monthly Makers är en månatlig utmaning för den som vill komma igång med sin kreativitet. Det är inte ofta jag har hunnit med deras utmaningar men denna gång kunde jag inte låta bli. 🙂

På temat kontraster fotograferade jag nämligen som kontrast på alla fina bilder på tulpaner på tulpanens dag mina vissnande men vackra tulpaner.

 

tulpaner, vissna, fotograf, johanna tibell-gartz tulpaner, vissna, fotograf, johanna tibell-gartz img_0176

Det var allt för denna gång!

/Johanna

4 thoughts on “Monthly Makers – Kontraster

Kommentera

